Analýza marketingového mixu se zaměřením na cenu firmy ALVE SLOVAKIA, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu se zaměřením na cenu firmy ALVE SLOVAKIA, s.r.o. |
Autor: |
Danihelová, Miroslava
|
Vedoucí: |
Ladová, Janka
|
Abstrakt:
|
Obsahom mojej bakalárskej práce je analýza marketingového mixu s podrobnejším zameraním na cenu spoločnosti ALVE SLOVAKIA, s.r.o., ktorej hlavnou činnosťou je výroba hliníkových rebríkov. V prvej časti sú spracované teoretické poznatky týkajúce sa marketingového mixu. Praktická časť zahŕňa analýzu jednotlivých zložiek marketingového mixu, a to hlavne ceny. Na základe tejto analýzy sú v závere formulované návrhy a doporučenia pre zlepšenie stávajúcej situácie spoločnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2737
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6744
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet