Název: | Tomáš Baťa - pathfinder czech promotion; Tomáš Baťa - průkopník české reklamy |
Autor: | Witychová, Denisa |
Abstrakt: |
Cílem této bakalářské práce je posouzení reklamní a obchodní politiky firmy Baťa. Zjistit co přežilo až do dnešních dnů a co může být příkladem pro současné podnikání. Teoretická část bakalářské práce obsahuje stručný životopis T. Bati, popisuje vznik a chod společnosti a převážně je zaměřena na druhy a metody jeho reklamy. Praktická část se skládá ze dvou výzkumů a vyhodnocení na témata: „Povědomí o značce Baťa.“, „Popularita obuvi značky Baťa.“ The objective of this bachelor's thesis is the assessment of advertising and business policy of Bata company. The goal is also to find out what has survived until present days and what can serve as an example for our current entrepreneurship activities. In its theoretical part the bachelor's thesis includes a brief biography of Tomáš Bata. It describes the origin and operations of the company as well as namely the types and methods of his advertising. The practical part consists of two researches as well as the evaluation of the themes 'The Bata Brand Awareness' and 'The Bata Branded Shoes Popularity'. |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/27348 |
Datum: | 2009 |
Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit |
---|---|---|---|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory. |