Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004 |
Autor: |
Vonz, Ladislav
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce popisuje změny marketingových komunikací celoplošného Rádia Impuls v letech 2004-2007 v době přeměny rádia na Ráááádio. Důraz je kladen na proměny managementu a zpravodajství ve zvoleném období od vzniku marketingového oddělení až po navázání spolupráce s prestižním novinářem Václavem Moravcem a online deníkem Aktuálně.cz. Kromě teoretických východisek autor přináší řadu praktických příkladů popisujících změny positioningu stanice, které byly doprovázeny zvyšující se systematizací práce na všech úrovních této rozhlasové stanice včetně redakce zpravodajství. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2733
|
Datum:
|
2007-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4883
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet