Analýza povědomí středoškolské mládeže k ICM Uherské Hradiště
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza povědomí středoškolské mládeže k ICM Uherské Hradiště |
Autor: |
Hrabovský, David
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se věnuje analýze povědomí středoškolské mládeže k Informačnímu centru pro mládež Uherské Hradiště. Cílem práce bylo prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit, jak se zvýšilo povědomí ICM UH u středoškolské mládeže v regionu za poslední dva roky. Tímto průzkumem jsme si také chtěli ověřit efektivnost reklamních kampaní, které realizovalo za poslední dva roky informační centrum. Aby bylo možné lépe pochopit závěry práce, je teoretická část věnována komunikačnímu mixu, charakteristice neziskové organizace, způsobům komunikace, stanovování rozpočtu na propagaci u neziskových organizací a pak také povědomí veřejnosti v ČR o neziskovém sektoru a významu PR. Teprve na základě přiblížení této problematiky bylo přistoupeno k prezentaci výsledků dotazníkového průzkumu v praktické části práce a k ověření stanovených hypotéz a přijetí nových opatření ve shrnutí a návrhové části práce. Bakalářská práce obsahuje přílohy v podobě prezentace některých propagačních materiálů centra a dotazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2712
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4852
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet