Analýza povědomí středoškolské mládeže k ICM Uherské Hradiště

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza povědomí středoškolské mládeže k ICM Uherské Hradiště

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza povědomí středoškolské mládeže k ICM Uherské Hradiště
Autor: Hrabovský, David
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje analýze povědomí středoškolské mládeže k Informačnímu centru pro mládež Uherské Hradiště. Cílem práce bylo prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit, jak se zvýšilo povědomí ICM UH u středoškolské mládeže v regionu za poslední dva roky. Tímto průzkumem jsme si také chtěli ověřit efektivnost reklamních kampaní, které realizovalo za poslední dva roky informační centrum. Aby bylo možné lépe pochopit závěry práce, je teoretická část věnována komunikačnímu mixu, charakteristice neziskové organizace, způsobům komunikace, stanovování rozpočtu na propagaci u neziskových organizací a pak také povědomí veřejnosti v ČR o neziskovém sektoru a významu PR. Teprve na základě přiblížení této problematiky bylo přistoupeno k prezentaci výsledků dotazníkového průzkumu v praktické části práce a k ověření stanovených hypotéz a přijetí nových opatření ve shrnutí a návrhové části práce. Bakalářská práce obsahuje přílohy v podobě prezentace některých propagačních materiálů centra a dotazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2712
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4852


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrabovský_2007_bp.pdfZablokované 3.951Mb PDF
hrabovský_2007_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hrabovský_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet