Projekt marketingového plánu firmy eOkno spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu firmy eOkno spol. s r.o. |
Autor: |
Davidová, Šárka
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společ-nosti eOkno. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena ana-lýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti eOkno a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny náklady, rizika spojená s uvedením plánu do praxe a přínosy pro společnost eOkno. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2673
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6357
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet