Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI |
Autor: |
Vajová, Ilona
|
Vedoucí: |
Vašková, Jana
|
Abstrakt:
|
Navržení marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI na základě získaných a analyzovaných ůdajů z průzkumu trhu těchto potenciálních zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Získání informací a identifikace konkurenčního prostředí daného produktu pro správné navržení marketingové strategie. Závěry a doporučení vyplývající z navržení marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2665
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7275
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet