PR podpora věrnostního programu Na Doma
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
PR podpora věrnostního programu Na Doma |
Autor: |
Straková, Veronika
|
Vedoucí: |
Skripova, Andrea
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá pilotním projektem svého druhu v České republice, který spočíval v PR podpoře věrnostního programu Na Doma. V praktické části jsem využila možnosti vyhotovit debrief na základě poskytnutého briefu klienta Unilever. Tento brief byl předložen agentuře AMI Communications, s.r.o. na základě výhry ve výběrovém řízení. Další částí je provedení SWOT analýzy věrnostního programu Na Doma z pohledu PR. V práci jsem uvedla i důležité charakteristiky cílových skupin, dále jsem provedla hodnocení efektivity již realizované PR podpory věrnostního programu. Závěrem bakalářské práce je provedení navrhovaného zlepšení PR podpory věrnostního programu a jejich následná ekonomická náročnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2612
|
Datum:
|
2006-12-08 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4736
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet