Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o |
Autor: |
Galko, Andrej
|
Vedoucí: |
Křesťan, Rudolf
|
Abstrakt:
|
Diplomovou práci Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o. jsem rozdělil do dvou větších částí. V teoretické části zpracovávám a poukazuji na všeobecné poznatky z oblasti marketingu a marketingového plánování obchodní firmy. V druhé praktické části jsem se zaměřil na samotnou firmu PS GROUP s.r.o a na její představení, analýzu součastného stavu, dodavatele, odběratele a konkurenci. Dále na analýzu sortimentu, makro a mikro prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firmy. V projektové části zpracovávám samotný projekt na zahájení výroby a rozšíření prodeje masových a drůbežích výrobků v dříve koupeném objektu v Olešnici. Objekt zakoupila firma, na jaře 2006 a nebyl využíván k žádným účelům. Budu zde řešit návrh a vznik projektu dle Zadání diplomové práce, dále geografické, demografické ukazatele, časový harmonogram, metody výzkumu trhu, statistické výsledky firmy PS GROUP s.r.o. Závěrem zhodnotím a shrnu splnění daných úkolů jejich přínos, náklady a možná rizika z hlediska jeho praktické realizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2611
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
6118
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet