Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o
Autor: Galko, Andrej
Vedoucí: Křesťan, Rudolf
Abstrakt: Diplomovou práci Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o. jsem rozdělil do dvou větších částí. V teoretické části zpracovávám a poukazuji na všeobecné poznatky z oblasti marketingu a marketingového plánování obchodní firmy. V druhé praktické části jsem se zaměřil na samotnou firmu PS GROUP s.r.o a na její představení, analýzu součastného stavu, dodavatele, odběratele a konkurenci. Dále na analýzu sortimentu, makro a mikro prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firmy. V projektové části zpracovávám samotný projekt na zahájení výroby a rozšíření prodeje masových a drůbežích výrobků v dříve koupeném objektu v Olešnici. Objekt zakoupila firma, na jaře 2006 a nebyl využíván k žádným účelům. Budu zde řešit návrh a vznik projektu dle Zadání diplomové práce, dále geografické, demografické ukazatele, časový harmonogram, metody výzkumu trhu, statistické výsledky firmy PS GROUP s.r.o. Závěrem zhodnotím a shrnu splnění daných úkolů jejich přínos, náklady a možná rizika z hlediska jeho praktické realizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2611
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 6118


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
galko_2007_dp.pdfZablokované 1.825Mb PDF Zobrazit/otevřít
galko_2007_vp.doc 40Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
galko_2007_op.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet