Search engine optimization jako účinný nástroj elektronického marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Search engine optimization jako účinný nástroj elektronického marketingu |
Autor: |
Kubíček, Michal
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je na praktickém příkladu ukázat způsob, jak zvýšit návštěvnost webových stránek za použití poznatků a praktik jednoho z nejefektivnějších nástrojů elektronického marketingu - optimalizace stránek pro vyhledávače (search engine optimization - SEO). Práce předkládá teoretické základy pro pochopení postupů a chování vyhledávačů jako Google.com nebo Seznam.cz, které jsou v současné době nejúčinnějším nástrojem k získávání nových zákazníků na českém Internetu. Definuje postupy SEO a klíčové otázky pro analýzu potřebnou k vypracování efektivní strategie optimalizace. Praktická část pak popisuje samotný projekt optimalizace stránek - elektronického obchodu společnosti Ippon. Věnuje se jak on-page optimalizaci stránek, tak také volbě vhodné obsahové podob a struktury prezentace. V poslední části ukazuje v praxi off-page optimalizaci - uzpůsobení okolí tak, aby co nejvíce pomáhalo zvýšení návštěvnosti právě našich www stránek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2599
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4950
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet