Search engine optimization jako účinný nástroj elektronického marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Search engine optimization jako účinný nástroj elektronického marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Search engine optimization jako účinný nástroj elektronického marketingu
Autor: Kubíček, Michal
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Cílem této práce je na praktickém příkladu ukázat způsob, jak zvýšit návštěvnost webových stránek za použití poznatků a praktik jednoho z nejefektivnějších nástrojů elektronického marketingu - optimalizace stránek pro vyhledávače (search engine optimization - SEO). Práce předkládá teoretické základy pro pochopení postupů a chování vyhledávačů jako Google.com nebo Seznam.cz, které jsou v současné době nejúčinnějším nástrojem k získávání nových zákazníků na českém Internetu. Definuje postupy SEO a klíčové otázky pro analýzu potřebnou k vypracování efektivní strategie optimalizace. Praktická část pak popisuje samotný projekt optimalizace stránek - elektronického obchodu společnosti Ippon. Věnuje se jak on-page optimalizaci stránek, tak také volbě vhodné obsahové podob a struktury prezentace. V poslední části ukazuje v praxi off-page optimalizaci - uzpůsobení okolí tak, aby co nejvíce pomáhalo zvýšení návštěvnosti právě našich www stránek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2599
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4950


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubíček_2007_dp.pdfZablokované 1.880Mb PDF
kubíček_2007_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubíček_2007_op.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet