Projekt marketingové komunikace firmy Firemky s.r.o. s využitím nových trendů v této oblasti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace firmy Firemky s.r.o. s využitím nových trendů v této oblasti |
Autor: |
Obstová, Martina
|
Vedoucí: |
Kacr, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve společnosti Firemky s.r.o. a předkládá projekt pro zlepšení nedostatků v této oblasti. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která se dále dělí na analytickou a projektovou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketingové komunikace a utříděny nové trendy v tomto oboru. Následuje analytická část, která díky konkrétním me-todám situační analýzy přináší studii vnějšího a vnitřního prostředí, v němž se firma nachází a následně zkoumá současný stav marketingové komunikace firmy. Informace získané v analytické části sloužily jako kvalitní základ pro vypracování projektu marketingové komunikace, který byl na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25812
|
Datum:
|
2013-06-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29626
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet