Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh
Author: Heringešová, Alica
Advisor: Darmovzal, Oldřich
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nového výrobku na trh. Především se stanovením vhodného marketingového mixu, resp. poutavého obalu, zajímavé ceny, efektivní propagace a distribuce. Součástí práce je také analýza konkurenčních firem, mezi které společnost hodlá vstoupit a prezentovat nový produkt zákazníkům. Neméně významnou částí práce je zjišťování názorů potenciálních spotřebitelů písemným dotazováním. Za pomoci informací plynoucích z dotazníků byly následně vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/257
Date: 2005-12-09
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.12.2015
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 2470


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
heringešová_2006_bp.pdfBlocked 5.794Mb PDF View/Open
heringešová_2006_vp.pdf 335.7Kb PDF View/Open
heringešová_2006_op.pdf 366.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account