Uvedení židle LAURINO na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uvedení židle LAURINO na český trh |
Autor: |
Gargulák, Petr
|
Vedoucí: |
Vinklárek, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zpracována na téma Uvedení židle LAURINO na český trh, s cílem stanovení komplexní strategie a zavedení nového produktu společnosti Bukotec s. r. o, nejefektivnějším způsobem. Práce je rozčleněna na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří poznatky z oblasti produktového mixu obohacené o jednotlivé analýzy trhu a konkurenčních sil. Tato část je rozšířena o informace z oblasti utváření cenové politiky výrobku. Praktická část se zaobírá informacemi o společnosti, celkovým sortimentem, ekonomickými ukazateli a základním popisem nového produktu. Dále je zkoumána uplatnitelnost produktu na trhu, a jak bude daný produkt prezentován společností. Na základě provedené analýzy a získaných zkušeností, závěr práce obsahuje návrh strategie, která je pro uvedení tohoto produktu nejvhodnější. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25751
|
Datum:
|
2013-06-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32832
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet