Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků |
Autor: |
Solárová, Miroslava
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Rostoucí konkurence, na neustále se vyvíjejících trzích, motivuje firmy k tvorbě dlouhodo-bého a profitabilního vztahu se svými zákazníky. Zákaznická loajalita se tak stává jedním z nejvíce diskutovaných témat jak v obchodní, tak i v akademické sféře. Většina akademi-ků se shoduje, že klíčem k vytvoření zákaznické loajality je způsob, jakým společnost jedná se svými zákazníky. Stále častěji se tedy začíná znovu objevovat myšlenka implementace strategického marketingového řízení do každodenní činnosti podniku. Vzhledem k tomuto trendu a díky autorčinu zájmu o oblast zákaznické loajality, se marketingové řízení firmy, vedoucí ke zvyšování loajality zákazníků, stalo středobodem také této diplomové práce. Teoretická část diplomové práce rozvádí poznatky z marketingového řízení firmy a zákaz-nické loajality. Tyto poznatky jsou následně aplikovány na vybranou firmu podnikající ve sportovním průmyslu, která se momentálně potýká se ztrátou zákazníků. V rámci navrže-ného projektu jsou doporučeny metody marketingového řízení, které by firmě měly pomoci ke zlepšení současného vztahu s jejími zákazníky a případně vzbudit jejich loajalitu. Jed-notlivé kroky projektu byly důkladně rozebrány a celý projekt byl podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25741
|
Datum:
|
2013-06-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29639
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet