Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o. |
Author: |
Prášek, Matěj
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout taková strategická řešení, která upevní pozici firmy na trhu. V teoretické části je zpracován literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti podniku, strategického plánování, strategie, konkurenční výhody a strategického managementu. Analytická část charakterizuje současné postavení firmy na trhu, kde na základě strategických analýz, jsou stanoveny projektové cíle, se zaměřením na zefektivnění propagačních činností firmy, díky které společnost posílí svou pozici na trhu. Realizace těchto činností je specifikována v projektové části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25706
|
Date:
|
2013-06-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
29636
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account