Skončila doba podnikových zpravodajů?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Skončila doba podnikových zpravodajů? |
Autor: |
Netolická, Jitka
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Tématem práce jsou vnitropodniková periodika a jejich využívání v rámci vnitro-podnikové komunikace a vnitropodnikového public relations. V teoretické části se práce zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, podniková identita a image. V praktické části analyzuje soutěž Zlatý středník a časopisy Čtvereček, Policista a Den budovatelů. A tato periodika v závěru praktické části také srovnává. V projektové části je navržena a zpracována anketa určena společnostem, které vydávají některá z tiště-ných zaměstnaneckých médií. V této části je zároveň anketa vyhodnocena, zhodnocen sou-časný stav a navřeno optimální řešení zaměstnaneckého periodika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2569
|
Datum:
|
2007-04-19 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4959
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet