Uvedení nového výrobku na trh firmou KwR Kovář, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uvedení nového výrobku na trh firmou KwR Kovář, s.r.o. |
Autor: |
Kachtíková, Markéta
|
Vedoucí: |
Sasínková, Martina
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je uvedení nového výrobku na trh společností KwR Ko-vář, s.r.o. Nový produkt představuje nízkoenergetickou dřevostavbu v kombinaci s poly-styrénem. V první části jsou vysvětleny marketingové pojmy, které se pojí s problematikou uvedení nového výrobku na trh. Analytická část práce charakterizuje společnost a konkrétní produkt. Na základě sestavených analýz (SWOT, PEST ad.) a výsledků dotazníkového šetření jsou doporučena opatření, která by mohla podpořit úspěch nového výrobku na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25632
|
Datum:
|
2013-06-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
30598
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet