Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov |
Autor: |
Kadlecová, Gabriela
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce poskytuje přehled o sportovním odvětví a jeho marketingu. Předsta-vuje základní principy a postupy spojené s marketingem sportu, které budou popsány v teoretické části. Diplomová práce se zabývá klíčovými prvky, které činí tuto disciplínu jedinečnou. V praktické části je provedena analýza, která uvádí současný zájem studentů o oblast sportu a sportovního marketingu. Projektová část se zabývá aktuálním stavem mar-ketingové strategie korfbalového klubu SK RG Prostějov a hlavně navrhuje zlepšení, která jsou provedena též na základě výsledků předchozí analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25622
|
Datum:
|
2013-06-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
29609
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet