Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s. |
Autor: |
Vrajová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Kacr, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti budování značky se zaměřením na prvky značky a kroky při jejím budování. Praktická část obsahuje analýzu ke zjištění současného stavu značky CLIMAX. Z výsledků dotazníkového šetření byla vypracována poslední část práce, projekt, který má za cíl zvýšení povědomí o značce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25560
|
Datum:
|
2013-06-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
29652
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet