Problematika týrání a zneužívání dětí z pohledu žáků základních škol.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Problematika týrání a zneužívání dětí z pohledu žáků základních škol. |
Autor: |
Staňková, Ivana
|
Vedoucí: |
Tichá, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská závěrečná práce je zaměřena na celkové povědomí žáků devátých tříd o domácím násilí resp. o týrání a zneužívání dětí. Jsou zde rozvedeny pojmy jako syndrom CAN, syndrom CSA a různé formy týrání např. tělesné týrání, psychické týrání, sexuální zneužívání, zanedbávání a další.V práci jsou uvedené také některé údaje o počtech týra-ných dětí. Dále jsou zde uvedené definice a pravděpodobné chování pachatelů, svědků a samotných dětí. Výzkum je zaměřen na celkovou informovanost žáků devátých tříd o da-ném problému. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2555
|
Datum:
|
2007-05-24 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6892
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet