Projekt marketingové komunikace sportovní akce OKBOOGIE.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingové komunikace sportovní akce OKBOOGIE. |
| Autor: |
Tománek, Michal
|
| Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o marketingové komunikační strategii a propagaci jako významném faktoru úspěšnosti festivalu, který je zaměřený na parašutistické seskoky z letadla. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají. Praktická část analyzuje projektové aktivity s přihlédnutím ke sponzoringu. Krátce je věnována úspěšnému navázání spolupráce s partnery. Dále se práce zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu a nabízí základní předpoklady, které vytváří nezbytnou platformu pro úspěšnou realizaci sportovní akce ve Slováckém aeroklubu Kunovice |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2525
|
|
Datum:
|
2007-05-04 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
5861
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet