Projekt marketingové komunikace sportovní akce OKBOOGIE.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace sportovní akce OKBOOGIE.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace sportovní akce OKBOOGIE.
Autor: Tománek, Michal
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Práce pojednává o marketingové komunikační strategii a propagaci jako významném faktoru úspěšnosti festivalu, který je zaměřený na parašutistické seskoky z letadla. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají. Praktická část analyzuje projektové aktivity s přihlédnutím ke sponzoringu. Krátce je věnována úspěšnému navázání spolupráce s partnery. Dále se práce zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu a nabízí základní předpoklady, které vytváří nezbytnou platformu pro úspěšnou realizaci sportovní akce ve Slováckém aeroklubu Kunovice
URI: http://hdl.handle.net/10563/2525
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 5861


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tománek_2007_dp.pdf 934.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
tománek_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tománek_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet