Vizuální styl knihkupectví/nakladatelství
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vizuální styl knihkupectví/nakladatelství |
Autor: |
Jánský, Christian
|
Vedoucí: |
Skácel, Václav
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zaměřuje na knihu jakožto svébytný objekt v kontextu 21. století, v rámci návrhu vizuálního stylu knižního nakladatelství -- fiktivního, avšak koncipovaného s maximálním důrazem na jednoduchost případné realizace. Teoretická část-vyjma krátkého úvodu do historie-analyzuje problematiku moderního nakladatelství a hledá existující (potenciálně) konkurenční řešení na trhu. Středobodem praktické části jsou knihy samotné; rozprostřeny do edičních (žánrových) řad, pojímající všechny prvky vizuálního stylu, kde klíčovou roli hraje typografie a práce s-dnes už nevšedními-materiály: knihařským plátnem a dýhou. Projekt je tvořen ve spolupráci s Terezou Čižmárovou, která na mou tvorbu navazuje návrhem prodejního mobiliáře pro toto nakladatelství -- knihy by byly za účelem prodeje vystaveny na tomto stojanu a společně tak tvořily svéráznou, ucelenou značku na poli současných nakladatelství/knihkupectví. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25222
|
Datum:
|
2012-12-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav vizuální tvorby |
Studijní obor:
|
Multimedia a design - Vizuální komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
28811
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet