1. Teoretická část: Character design2. Praktická část: Kudlanka - 2D, 3D kombinovaný animovaný film
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Character design2. Praktická část: Kudlanka - 2D, 3D kombinovaný animovaný film |
Autor: |
Hrazdira, Denis
|
Vedoucí: |
Gregor, Lukáš
|
Abstrakt:
|
V mé závěrečné práci popisuji přípravu a postup od začátku do konce při vytváření postav ve 2D a 3D médiích, pro herní, filmový a knižní průmysl. Klíčová slova: Charakter design, 2D, 3D, tvorba, hry, animovaný film, ilustrace, techniky, cílová skupina, estetika, barva, detail, příběh, archetypy, Carl Gustav Jung. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25102
|
Datum:
|
2012-12-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav animace a audiovize |
Studijní obor:
|
Animovaná tvorba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
29011
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet