Projekt marketingové strategie malého a středního podniku na trzích EU

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie malého a středního podniku na trzích EU

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie malého a středního podniku na trzích EU
Autor: Pálková, Lucie
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je projekt marketingové strategie vyvolaný vstupem České republiky do Evropské unie se zaměřením na vybranou firmu. Nejprve jsou teoreticky hodnoceny literární prameny, na jejichž základě je nalezena podstata marketingové strategie. Stručně je představena vybraná firma a na základě studijních poznatků jsou analzyzovány vnější faktory, které na ni působí ze "vzdáleného" okolí, ale taky z jejího blízkého odvětví. Výsledkem analýzy je identifikace vyplývajících příležitostí a hrozeb, které jsou hodnoceny ve vzájemném vztahu s přednostmi a slabinami. Dále jsou stanoveny cíle a strategie, čili cesta k jejich naplnění je představena v rámci marketingového mixu. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/249
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3955


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pálková_2006_dp.pdfZablokované 1.654Mb PDF
pálková_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pálková_2006_op.doc 41Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet