Projekt marketingové strategie malého a středního podniku na trzích EU
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové strategie malého a středního podniku na trzích EU |
Autor: |
Pálková, Lucie
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je projekt marketingové strategie vyvolaný vstupem České republiky do Evropské unie se zaměřením na vybranou firmu. Nejprve jsou teoreticky hodnoceny literární prameny, na jejichž základě je nalezena podstata marketingové strategie. Stručně je představena vybraná firma a na základě studijních poznatků jsou analzyzovány vnější faktory, které na ni působí ze "vzdáleného" okolí, ale taky z jejího blízkého odvětví. Výsledkem analýzy je identifikace vyplývajících příležitostí a hrozeb, které jsou hodnoceny ve vzájemném vztahu s přednostmi a slabinami. Dále jsou stanoveny cíle a strategie, čili cesta k jejich naplnění je představena v rámci marketingového mixu. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/249
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3955
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet