Projekt zavedení systému aktivního prodeje u společnosti Auto Hégr, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení systému aktivního prodeje u společnosti Auto Hégr, a.s. |
Autor: |
Tkáčiková, Jana
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je vypracována pro společnost AUTO HÉGR, a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit konkurenceschopnost firmy pomocí systému aktivního prodeje, a tím i zvýšením tržního podílu v oblasti. Součástí práce je analýza současného stavu využívání forem prodeje. Na základě výsledků analýzy jsem vypracovala projekt zavedení systému aktivního prodeje, jehož hlavním cílem je udržet firmu v podvědomí stávajících zákazníků a získání nových. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2485
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
6543
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet