Propagace v oblasti automobilového průmyslu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace v oblasti automobilového průmyslu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace v oblasti automobilového průmyslu
Autor: Belák, Petr
Vedoucí: Illík, Rostislav
Abstrakt: Teoretická časť bakalárnej práce sa zaoberá vývojom automobilovej propagácie. Zaznamenáva vývoj a spôsob, ako automobilky propagovali svoje automobily, ich reklamnú kampaň, vytvarné a grafické stvárnenie. Zameriava sa na zahraničné dianie v danej oblasti, tak i na domácu spoločnosť Škoda Auto, ktorá je predmetom praktickej časti. Alternatív-nym, nie moc reklamným spôsobom sa snaží autorským vytvarným spracovaním predsta-viť osem plagátov automobilov značky Škoda od 60-tych rokov až do súčasnosti, ktoré pre spoločnosť Škoda boli niečim významné. Práca kladie za cieľ zachytiť hlavné vizuálné zdelenie tejto spoločnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24851
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav reklamní fotografie a grafiky
Studijní obor: Multimedia a design - Grafický design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29353


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
belák_2013_bp.pdf 5.255Mb PDF Zobrazit/otevřít
belák_2013_vp.doc 91Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
belák_2013_op.doc 89.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet