1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film |
| Autor: |
Mišák, Petr
|
| Vedoucí: |
Zeman, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Tato práce nahlédne do překvapivě širokého pole charakterové 3D animace v počítačových hrách, odkryje několik na první pohled ne úplně zřejmých technických problémů a řešení a poslouží jako základní průvodce k tématu 3D animace ve vztahu k počítačovým hrám. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24816
|
|
Datum:
|
2012-12-03 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav animace a audiovize |
|
Studijní obor:
|
Animovaná tvorba |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
31131
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet