Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců
Autor: Holešovský, Vít
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Teoretická část této práce se zabývá uvedením do maloobchodního prostředí a jeho charak-teristickými rysy. Její další sekce pokračuje popsáním propagace v maloobchodu. Následu-jící sekce jsou zaměřeny na přímo zacílená média s akcentem na tištěné propagační pro-středky obchodních řetězců a jejich specifika. Dále jsou uvedeny možnosti měření efektivi-ty a příklady z praxe s podrobným popsáním přístroje oční kamera a výzkumu stopování zraku. Současnými trendy v neadresné distribuci je čtenář uveden do problematiky letákové propagace v českém prostředí. Na tuto sekci navazují konkrétní kritéria pro analyzování letáků v části praktické. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu Incoma, charakteristiky analyzovaných řetězců a samotná analýza po formální a obsahové stránce. Výstup analýzy je následně shrnut v příslušné kapitole a v závěru této bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2470
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4801


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
holešovský_2007_bp.pdfZablokované 671.7Kb PDF
holešovský_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
holešovský_2007_op.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet