Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců |
Autor: |
Holešovský, Vít
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Teoretická část této práce se zabývá uvedením do maloobchodního prostředí a jeho charak-teristickými rysy. Její další sekce pokračuje popsáním propagace v maloobchodu. Následu-jící sekce jsou zaměřeny na přímo zacílená média s akcentem na tištěné propagační pro-středky obchodních řetězců a jejich specifika. Dále jsou uvedeny možnosti měření efektivi-ty a příklady z praxe s podrobným popsáním přístroje oční kamera a výzkumu stopování zraku. Současnými trendy v neadresné distribuci je čtenář uveden do problematiky letákové propagace v českém prostředí. Na tuto sekci navazují konkrétní kritéria pro analyzování letáků v části praktické. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu Incoma, charakteristiky analyzovaných řetězců a samotná analýza po formální a obsahové stránce. Výstup analýzy je následně shrnut v příslušné kapitole a v závěru této bakalářské práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2470
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4801
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet