1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce |
Autor: |
Nováková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Šviráková, Eva
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci budu rozebírat vybranou produkční společnost D. A. N Production, vnitřní strukturu, historii, profil společnosti, jakým způsobem získávají svoje klienty, zastoupení umělců, srovnání s běţnými reklamními agenturami a čím je tato vybraná produkční společnost vyjímečná. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24701
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav animace a audiovize |
Studijní obor:
|
Produkce |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
28804
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet