Využití koncepce znalostního managementu ke zvýšení efektivnosti regionálního marketingu města Zlína
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití koncepce znalostního managementu ke zvýšení efektivnosti regionálního marketingu města Zlína |
Autor: |
Machová, Veronika
|
Vedoucí: |
Glogar, Alois
|
Abstrakt:
|
Kdyby student věděl, s jakými problémy se setká během zpracování tématu práce, které si vybral, tak by si to téma nikdy nezvolil. Na druhé straně si myslím že právě složitost a množství problémů, které jsem musela v průběhu zpracování práce řešit, mi velmi pomoh-lo pochopit co to je uplatnění znalostí v diplomové práci. Bohužel už není čas na to, abych tomu věnovala samostatnou kapitolu, která by mohla být rozmnožena a využita kolegy, kteří se budou diplomovými pracemi v příštích letech trápit. V každém případě musím zdů-raznit tyto rysy práce: 1) Pokus o rozšíření a upřesnění a zkvalitnění základních pojmů znalostní teorie. 2) Problematiku výběru a využití znalostní teorie pro zkvalitnění úrovně personálu. 3) Problémy znalostní teorie, které otevírá spojení znal teorie s marketingem. 4) Náměty, které je třeba jako budoucí úkoly rozvoje marketingu a rozvoje znalostní teorie na fakultě managementu řešit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2468
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
5761
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet