Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů |
Autor: |
Kyjania, Tomáš
|
Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
Abstrakt:
|
LOD (Level of Detail) je úsporný algoritmus, který se používá v oblasti generování velkých ploch (povrchů). Cílem práce bylo podrobně se s tímto algoritmem seznámit a v teoretické části byl popsán. V praktické části byla vytvořena komplexnější aplikace hvězdné soustavy s několika planetami, jejichž povrchy jsou generovány LOD algoritmem. Jednoduchým ovládáním je možné se ke každé planetě přiblížit natolik, že jde prokázat účinnost a úspěšnou implementaci LOD algoritmu. Při řešení bylo využito programovacího jazyka C (C++) a knihoven SDL a OpenGL. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24623
|
Datum:
|
2012-02-24 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav automatizace a řídicí techniky |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26623
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet