1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie |
Autor: |
Nenkov, Michail
|
Vedoucí: |
Janíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá obecnou problematikou psaní pro medium videoher. Uvádí kontext videoherního příběhu a jeho vývoj. Zkoumá specifika herního média z narativního hlediska a možnosti aplikování běžných scenáristických postupů na interaktivní a nelineární struktury moderních her. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24613
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav animace a audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
29198
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet