Analýza konkurenčního prostředí nového výrobku firmy RIM - CZ, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí nového výrobku firmy RIM - CZ, spol. s r. o. |
Autor: |
Kašparová, Martina
|
Vedoucí: |
Katolický, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy RIM ? CZ spol. s r. o., resp. jejího nového výrobku, kancelářské židle FLEXi. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je provedena rešerše literatury, vysvětleny pojmy jako konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční prostředí a definovány cíle a metody konkurenční analýzy. Praktická část se věnuje charakteristice firmy, analýze jejímu prostředí, charakteristice nového výrobku a vybraných konkurentů, kteří nabízejí podobné produkty. Dále jsou v práci srovnávány výrobky dle různých kritérií jako například dle technických parametrů, cenové nabídky a ekonomické situace každé firmy, jelikož jejich sídla jsou v různých státech světa. V závěru této bakalářské práce je navrženo doporučení pro firmu vyplývající z celé práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24559
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
32646
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet