Analýza konkurenčního prostředí nového výrobku firmy RIM - CZ, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí nového výrobku firmy RIM - CZ, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenčního prostředí nového výrobku firmy RIM - CZ, spol. s r. o.
Autor: Kašparová, Martina
Vedoucí: Katolický, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy RIM ? CZ spol. s r. o., resp. jejího nového výrobku, kancelářské židle FLEXi. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je provedena rešerše literatury, vysvětleny pojmy jako konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční prostředí a definovány cíle a metody konkurenční analýzy. Praktická část se věnuje charakteristice firmy, analýze jejímu prostředí, charakteristice nového výrobku a vybraných konkurentů, kteří nabízejí podobné produkty. Dále jsou v práci srovnávány výrobky dle různých kritérií jako například dle technických parametrů, cenové nabídky a ekonomické situace každé firmy, jelikož jejich sídla jsou v různých státech světa. V závěru této bakalářské práce je navrženo doporučení pro firmu vyplývající z celé práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24559
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 32646


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kašparová_2013_bp.pdf 2.329Mb PDF Zobrazit/otevřít
kašparová_2013_vp.pdf 636.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
kašparová_2013_op.pdf 1.481Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet