Analýza zákazníků a způsobů komunikace v AFI Paláci Pardubice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza zákazníků a způsobů komunikace v AFI Paláci Pardubice |
Autor: |
Přibylová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Michalcová, Jana
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je analýza zákazníků nákupního centra AFI Palác Pardubice a současně zhodnocení jednotlivých částí komunikačního mixu AFI Paláce za rok 2012. Celá práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. Teoretická část zpracovává literární poznatky na téma zákazník, produkt a jeho charakteristika, marketingový výzkum a komunikační mix. Praktická část obsahuje SWOT analýzu, dále analýzu zákazníků formou dotazníku a na závěr analýzu jednotlivých částí komunikačního mixu s návrhem vlastních doporučení. Výstupem bakalářské práce je analýza zákazníků a jejich nákupních preferencí, SWOT analýza AFI Paláce s určením obchodní oblasti pro jeho největší konkurenty, zhodnocení komunikace za předchozí rok a návrhy na zlepšení této komunikace pro rok následující, které by přispěly ke zlepšení vztahů mezi obchodním centrem a jejími zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24513
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
32681
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet