Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci |
Autor: |
Továrková, Michaela
|
Vedoucí: |
Málek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce rozebírá v 1. kapitole problematiku spokojenosti zákazníků v rámci teoretických aspektů. V praktické části je proveden marketingový výzkum za pomoci dotazníku složeného z 10 sledovaných oblastí. Následně jsou vyhodnoceny a zanalyzovány získaná data z marketingového šetření s cílem nalezení řešení pro maximální optimalizaci spokojenosti zákazníků - důležitého nástroje managementu. Praktická část BP je realizována ve firmě ED7 Czech s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24508
|
Datum:
|
2013-02-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
31086
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet