Analýza marketingového prostředí podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového prostředí podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového prostředí podniku
Autor: Kolková, Yvona
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím podniku. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána charakteristika marketingového prostředí, včetně jednotlivých faktorů mikroprostředí a makroprostředí. Dále jsou zde po-psány metody, které jsou vhodné pro analýzu marketingového prostředí podniku. V praktické části je charakterizována společnost Pekařství Javor, zabývající se výrobou a prodejem pekárenských výrobků. K analýze marketingového prostředí je použita PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru navržena doporučení na zdokonalení přístupu k marketingovému prostředí ve firmě Pekařství Javor.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24449
Datum: 2013-02-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 31477


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kolková_2013_bp.pdf 1.312Mb PDF Zobrazit/otevřít
kolková_2013_vp.pdf 110.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
kolková_2013_op.pdf 115.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet