Analýza marketingového prostředí podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového prostředí podniku |
Autor: |
Kolková, Yvona
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím podniku. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána charakteristika marketingového prostředí, včetně jednotlivých faktorů mikroprostředí a makroprostředí. Dále jsou zde po-psány metody, které jsou vhodné pro analýzu marketingového prostředí podniku. V praktické části je charakterizována společnost Pekařství Javor, zabývající se výrobou a prodejem pekárenských výrobků. K analýze marketingového prostředí je použita PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru navržena doporučení na zdokonalení přístupu k marketingovému prostředí ve firmě Pekařství Javor. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24449
|
Datum:
|
2013-02-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
31477
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet