Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín |
Autor: |
Záhorovská, Gabriela
|
Vedoucí: |
Korčáková, Kateřina
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci bude zkoumána problematika marketingového mixu služeb organizace ALCEDO - středisko volného času Vsetín. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se bude zabývat neziskovým sektorem, marketingovým mixem služeb, popisu jednotlivých částí marketingového mixu, SWOT analýzou a výzkumem. V praktické části budou převedeny teoretické poznatky do praxe. Bude charakterizována organizace a její marketingový mix. Na základě analýzy marketingového mixu služeb, SWOT analýzy a dotazníkového šetření budou navržena doporučení a závěry. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24422
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32688
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet