Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci |
Autor: |
Šimoníková, Andrea
|
Vedoucí: |
Hart, Martin
|
Abstrakt:
|
Uvedená bakalářská práce je zaměřena na zjištění současné spokojenosti zákazníků v hypermarketu Albert v Přerově prostřednictvím dotazníkového šetření. Jednotlivé kapitoly teoretické části jsou věnovány problematice spokojenosti zákazníků a především způsobu zjišťování jejich spokojenosti, tedy marketingovému výzkumu. V praktické části jsou zpracovány i vyhodnoceny údaje získané z vyplněných dotazníků a následně dle zjištěných výsledků jsou vypracovány návrhy a doporučení, které by měly vést k odstranění případných nedostatků a samozřejmě ke zlepšení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24350
|
Datum:
|
2013-02-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
31501
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet