Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda
Autor: Sameliakova, Luciana
Vedoucí: Sasínková, Martina
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingového prostředí a navrhnout doporučení pro zlepšení marketingového řízení občanského sdružení Hvězda. Teoretická část se zabývá základními informacemi o neziskových organizacích, marketingem, marketingovým mixem, specifiky marketingového řízení a marketingovým prostředím neziskových organizací včetně potřebných analýz. Praktická část blíže popisuje občanské sdružení, podrobně analyzuje jeho marketingové prostředí a předkládá dvě potřebné analýzy současně s návrhy na marketingové řízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24282
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 30431


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sameliakova_2013_bp.pdf 1.256Mb PDF Zobrazit/otevřít
sameliakova_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sameliakova_2013_op.pdf 130.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet