Analýza marketingového mixu v podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu v podniku |
Autor: |
Chomová, Lucie
|
Vedoucí: |
Bilíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingového mixu v podniku? je analýza stávajícího marketingového mixu podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé koncepce marketingového mixu a podrobně popsány jeho jednotlivé prvky. V praktické části je charakterizován podnik Studio Interier, s.r.o., analyzováno stávající složení jeho marketingového mixu a na závěr navržena doporučení pro zlepšení problematických oblastí marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24253
|
Datum:
|
2013-02-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
31153
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet