Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky
Autor: Butorová, Alžběta
Vedoucí: Briš, Petr
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá managementem kvality ve společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na literární zdroje, které se věnují základním pojmům managementu kvality, koncepcím systému řízení kvality a principům managementu kvality. V praktické části je představena společnost AHOLD Czech Republic, a.s. (dále jen Ahold), také je zde popsán management kvality uplatňovaný právě touto společností. Cílem bakalářské práce je sestavit a vyhodnotit vyplněné dotazníky, díky kterým bude analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. Na základě analýzy jsou zde uvedena doporučení, která by mohla vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24250
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 30553


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
butorová_2013_bp.pdf 3.680Mb PDF Zobrazit/otevřít
butorová_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
butorová_2013_op.pdf 173.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet