Průzkum trhu pro zavedení nového vzdělávacího programu firmy Business Kids

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Průzkum trhu pro zavedení nového vzdělávacího programu firmy Business Kids

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Průzkum trhu pro zavedení nového vzdělávacího programu firmy Business Kids
Autor: Imrichová, Markéta
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu, za účelem zavedení nového vzdělávacího programu firmy Business Kids na český trh. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti marketingu, je zde popsána služba a její marketingové nástroje. Podrobněji se zde věnuji samotnému marketingovému výzkumu. V závěru je představen proces vzdělávání ve volném čase a instituce, které se výchovou ve volném čase zabývají. V praktické části jsme nejprve seznámeni s firmou a jejím produktem. Následuje analýza prostředí a marketingový výzkum, jehož cílem bylo zjistit, jak vnímá produkt koncový zákazník. Na základě výsledků analýz a realizovaného průzkumu jsou vypracována doporučení pro firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24242
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 30373


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
imrichová_2013_bp.pdf 2.699Mb PDF Zobrazit/otevřít
imrichová_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
imrichová_2013_op.pdf 324.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet