Průzkum trhu pro zavedení nového vzdělávacího programu firmy Business Kids
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Průzkum trhu pro zavedení nového vzdělávacího programu firmy Business Kids |
Autor: |
Imrichová, Markéta
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu, za účelem zavedení nového vzdělávacího programu firmy Business Kids na český trh. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti marketingu, je zde popsána služba a její marketingové nástroje. Podrobněji se zde věnuji samotnému marketingovému výzkumu. V závěru je představen proces vzdělávání ve volném čase a instituce, které se výchovou ve volném čase zabývají. V praktické části jsme nejprve seznámeni s firmou a jejím produktem. Následuje analýza prostředí a marketingový výzkum, jehož cílem bylo zjistit, jak vnímá produkt koncový zákazník. Na základě výsledků analýz a realizovaného průzkumu jsou vypracována doporučení pro firmu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24242
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
30373
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet