Analýza zákaznického servisu v podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza zákaznického servisu v podniku |
Autor: |
Holečková, Gabriela
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Predmetom bakalárskej práce s názvom ?Analýza zákaznického servisu v podniku? je na základe teoretických poznatkov zistiť stav zákaznického servisu, úplnosť služieb poskytovaných zákazníkom v analyzovanom podniku eMKa Plus, s.r.o. Podkladom pre zistenie týchto informácií sú interné zdroje analyzovanej spoločnosti a konzultácie s pracovníkmi spoločnosti. Výsledkom je návrh na zlepšenie kvality a výkonu zákaznického servisu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24221
|
Datum:
|
2013-02-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
31129
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet