Analýza marketingového prostředí podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového prostředí podniku |
Autor: |
Žárská, Daniela
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti marketingu, dále je zde popsáno marketingové prostředí a metody, které je možné použít pro analýzu marketingového prostředí. V praktické části je provedena analýza marketingového prostředí podniku pomocí metod, které jsou popsány v teoretické části a na závěr jsou uvedeny návrhy na zdokonalení marketingového prostředí ve firmě Mixit, s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24198
|
Datum:
|
2013-02-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
31452
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet