Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice
Autor: Sedláčková, Barbora
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingové komunikační strategie pro uhlíkové tkaniny firmy KORDÁRNA Plus, a.s. V teoretické části jsou vymezené základní pojmy z oblasti marketingové komunikace, marketingové strategie a marketingového komunikačního mixu. Dále je v práci charakterizováno prostředí B2B trhu a popsán rozdíl mezi spotřebitelským a průmyslovým trhem, včetně komunikace mezi organizacemi. Praktická část se věnuje analýze potenciálních zákazníků pro firmu KORDÁRNU Plus, a.s. Potenciální zákazníci jsou analyzováni z hlediska velikosti jednotlivých firem a z hlediska oborů, ve kterých podnikají. V závěru práce jsou uvedené návrhy na marketingovou komunikační strategii pro vstup nového výrobku ? uhlíkové tkaniny firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24102
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 30433


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sedláčková_2013_bp.pdf 992.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
sedláčková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sedláčková_2013_op.zip 49.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet