Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a.s. |
| Autor: |
Alková, Michaela
|
| Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
|
Abstrakt:
|
V této bakalářské práci se zabývám neetickou reklamou a jejími dopady na společnost. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zabývající se neetickou reklamou, zejména podprahovou reklamou, srovnávací reklamou, skrytou reklamou a product place-mentem, guerilla marketingem, psychologickými aspekty reklamy a etikou. Praktická část představí Komerční banku, a.s. a její reklamní agenturu. Pomocí dotazníkového šetření analyzuji její reklamy nahlášeny Radě pro reklamu a jejich vliv na veřejnost. V závěru navrhnu opatření pro zlepšení stávající situace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24101
|
|
Datum:
|
2013-02-22 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29451
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet