Integrovaná marketingová komunikace v prostředí podniku služeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrovaná marketingová komunikace v prostředí podniku služeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrovaná marketingová komunikace v prostředí podniku služeb
Autor: Kopecký, Tomáš
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je integrovaná marketingová komunikace v prostředí podniku služeb. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje aktuální teoretické východiska marketingových komunikací, s důrazem na integrovanou marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingových komunikacích. V praktické části identifikujeme postavení na trhu přímých konkurentů v oblasti finančního poradenství, s vypracovanou analýzou konkurence. Posléze identifikujeme aktuální stav využití integrované marketingové komu-nikace na vybrané firmě. V poslední, projektové části vypracuji návrh projektu na základě analýzy na zlepšení komunikace s vybranými cílovými skupinami s důrazem na integrova-nou marketingovou komunikaci a nové trendy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24092
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 32496


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kopecký_2013_dp.pdf 5.685Mb PDF Zobrazit/otevřít
kopecký_2013_vp.pdf 54.87Kb PDF Zobrazit/otevřít
kopecký_2013_op.pdf 214.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet