Měření spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s.
Autor: Hakalová, Lubomíra
Vedoucí: Kadlecová, Šárka
Abstrakt: Pro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma "Měření spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s.", kde se budu zabývat spokojeností zákazníků této společnosti. V teoretické části budu zjišťovat, kdo jsou typičtí zákazníci společnosti BORS Břeclav a.s. a jak pro ně vytvořit prostředí zaměřené na jejich spokojenost. Cílem druhé části práce je na základě dotazníkového šetření zjišťovat nejen silné a slabé stránky společnosti, ale hlavně názory a postoje zákazníků ke společnosti BORS Břeclav a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2408
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4674


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hakalová_2007_bp.pdfZablokované 783.3Kb PDF
hakalová_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hakalová_2007_op.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet