Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o.
Autor: Černý, Tomáš
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je konkurenční prostředí a konkurenční postavení společnosti Elektrocentrum trading, spol. s r.o. Cílem práce je vytvořit realizovatelný projekt, který bude směřovat k posílení konkurenčních výhod společnosti a směřovat tak k posílení kon-kurenčního postavení společnosti na trhu. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti konkurence, konkurenční výhody a analýzy konkurence. V druhé části práce jsou uplatňovány teoretické poznatky v praxi. Na jejich základě je provedena Porterova a SWOT analýza vybraného podniku a proveden dotazníkový průzkum mezi odběrateli. Pro-jektová část nabízí na základě praktické části posílení konkurenčního postavení společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24077
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32486


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
černý_2013_dp.pdf 2.003Mb PDF Zobrazit/otevřít
černý_2013_vp.pdf 53.69Kb PDF Zobrazit/otevřít
černý_2013_op.pdf 213.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet