Vliv značky na nákupní rozhodování
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv značky na nákupní rozhodování |
Autor: |
Štěpánková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá vlivem značky na nákupní rozhodnutí spotřebitele a obecnými preferencemi při výběru obuvi. Dále práce zkoumá, jak vnímají spotřebitelé značku Baťa. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které pomohou pochopit praktickou část práce. V té autorka pomocí výsledků z průzkumné sondy objasňuje, jaká kritéria hrají pro spotřebitele nejdůležitější roli při výběru obuvi a jaká je image značky Baťa. V závěru práce je navržena komunikace pro firmu Baťa. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24068
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32341
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet