Marketing a propagace HaDivadla
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace HaDivadla |
Autor: |
Žatečka, Luděk
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace divadla. Nejprve se věnuje teoretickým poznatkům dané problematiky, tedy divadlu a následně jeho marketingovému a komunikačnímu mixu. Dále popisuje základní charakteristiku vybraného divadla (HaDivadla). Na základě získaných informací je definován marketingový a komunikační mix organizace. V souladu s výsledky provedeného výzkumu na základě dotazníkového šetření jsou formulovány vlastní návrhy na možné změny způsobu propagace HaDivadla. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24045
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32402
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet